Motormánia: Opel zvýšil predaje o 30%

Autor: Press (press@motormania.sk)
Publikované dňa: 17. júl 2003
URL: http://www.motormania/art.ltc/510
O viac než 30% zvýšil Opel predaj automobilov v Čechách a na Slovensku oproti porovnateľnému obdobiu minulého roka.
V roku 2002 za prvých šesť mesiacov predal 4626 automobilov, tento rok sa za prvý polrok predaj vyšplhal na úctyhodných 6019 kusov. Veľký podiel na tomto úspechu má predaj minivanu Agila: vzrástol medziročne takmer päťnásobne. Navýšenie o 31 % zaznamenala aj Astra, ktorej modelový rad tvorí najsilnejší segment z celkového portfolia značky. U zákazníkov bodovala aj nová, kritikou chválená, Vectra vo verziách sedan aj GTS s vyše dvojnásobným medziročným nárastom predaja a signifikantný záujem je aj o špičku modelového radu - Signum - ktorý si v prvých dňoch po uvedení na trh zakúpilo už niekoľko desiatok zákazníkov. Vysokú obľubu zákazníkov získala aj flexibilná Meriva s dvomi stovkami predaných automobilov. Opel zaznamenal prudký vzostup aj v segmente úžitkových modelov: už v polovici roka predal takmer 70% celkového minuloročného odbytu. Frank Grimmling, generálny riaditeľ Opel C&S, k výsledkom dodáva: „Výsledky nás pochopiteľne veľmi tešia, pretože sú to sladké plody usilovnej práce celého týmu, ktorú spolu s novou modelovou ponukou a predovšetkým zvýšeným akcentom na kvalitu vyrábaných automobilov vedia zákazníci patrične oceniť. Naším zámerom bolo prekonať hranicu 5 % podielu na trhu, čo sa nám podarilo. S veľkým optimizmom hľadíme do blízkej budúcnosti, kedy ešte v tomto roku uvedieme na trh napr. nové úsporné a pritom výkonné motory, netrpezlivo očakávanou novinkou bude aj Vectra Caravan či inovovaná Corsa.“
(c) 2002-2005 Motormánia.sk.