Motormánia: Reklamná kampaň na Nissan Pickup dosiahla dve ocenenia

Autor: Ivan Hodas (ivan@motormania.sk)
Publikované dňa: 24. okt 2002
URL: http://www.motormania/art.ltc/340
Celoeurópska reklamná kampaň na nový Nissan Pickup získala dvoch Levov na 49. ročníku Medzinárodného festivalu reklamy v Cannes. Reklamná kampaň na Nissan Pickup so slonom a hrochom získala za svoju tvorivosť a originalitu ”Zlatého Leva” v kategórii printovej reklamy a ...
Celoeurópska reklamná kampaň na nový Nissan Pickup získala dvoch Levov na 49. ročníku Medzinárodného festivalu reklamy v Cannes. Reklamná kampaň na Nissan Pickup so slonom a hrochom získala za svoju tvorivosť a originalitu ”Zlatého Leva” v kategórii printovej reklamy a ”Bronzového Leva” v kategórii vonkajšej reklamy. Reklamná kampaň spoločnosti Nissan bola vybratá spomedzi 9077 prihlásených príspevkov zo 67 zúčastnených krajín do oboch spomínaných kategórií. 22-člennej porote, zloženej z riaditeľov popredných reklamných agentúr z 20 krajín, predsedal Jeffrey Goodby, spolupredsedajúci spoločnosti Goodby Silverstein and Partners of San Fransisco. Kampaň bola skoncipovaná agentúrou TBWA, reklamnou agentúrou spoločnosti Nissan Europe so sídlom v Paríži. Zadávateľ, Nissan Europe, poveril agentúru prípravou podpornej kampane pre mocného a drsného lídra vo svojej triede nový Nissan Pickup, ktorý sa predáva v Európe od februára tohto roku.
Kampan Nissan Klikni na obrázok a v novom okne sa ti otvori väčší
Nový Nissan Pickup s pohonom dvoch kolies alebo pohonom štyroch kolies prichádza v troch verziách Single, King alebo Double Cab so silným úplne novým turbodieselovým motorom. Pri navrhovaní dizajnu Nissanu Pickup bola inšpiráciou boxérska rukavica, čoho výsledkom je agresívny a mužný vzhľad. Mario Canavesi, Senior Vice President predaja a marketingu v spoločnosti Nissan Europe povedal: ”Kampaň nie je len veľkolepá, ale prispieva k doshiahnutiu výnimočných výsledkov na trhu. Od začiatku roka predaj automobilu Nissan Pickup v Európe zďaleka prevýšil naše očakávania. Takisto nám táto kampaň pomáha dosiahnuť cieľ, a to stať sa najosobitnejšou a najuznávanejšou japonskou značkou v Európe.”
Kampan Nissan Klikni na obrázok a v novom okne sa ti otvori väčší
Nissan má pôsobivú históriu v tomto segmente - systémy 4x4 vyvíja viac ako 50 rokov a pickupy už viac ako 60 rokov. Zapojte sa do diskusie a povedzte ako na vás zapôsobila táto kampaň :-)
(c) 2002-2005 Motormánia.sk.